Propaganda creëert 99 vragen voor Pfizer
Eind mei verscheen ‘99 vragen’, het nieuwe informatiemagazine van Pfizer. Pfizer wil met dit magazine de dialoog tussen patiënt en zorgverstrekker stimuleren. Na een competitie tussen verschillende agentschappen koos Pfizer voor custom publishing agency Propaganda om de conceptcreatie en realisatie van dit nieuwe magazine op zich te nemen.
Het magazine met de opmerkelijke naam ‘99 vragen’ biedt geen absolute antwoorden, maar geeft de patiënt een betere kennis- en bewustmaking over diverse gezondheidsthema’s. Daarnaast informeert het magazine over de activiteiten (zowel wetenschappelijk, medisch, economisch, sociaal als beleidsmatig) van Pfizer in België.
Het magazine past in de missie van Pfizer om zich elke dag in te zetten voor een betere gezondheid. Propaganda zorgt voor de redactie en vormgeving van het magazine dat via de wachtzaal van de huisarts en via de apotheek wordt verspreid.
Propaganda nv is het grootste Belgische onafhankelijke communicatieadviesbureau gespecialiseerd in de realisatie van customer media (klantenmagazines, dealerbladen, corporate tijdschriften, personeelskranten, enz.). In 2010 realiseerde Propaganda, met meer dan 25 gedreven professionals, hiermee een omzet van meer dan 3,5 mio EUR. Propaganda realiseert relatie- en loyaltymedia voor o.a. AXA, Bank Degroof, bpost, Belgacom Groep, CBC Banque & Assurance, Daikin Europe, Dossche Mills, Ernst & Young, Essensys, Federale Verzekering, Hogeschool-Universiteit Brussel, Hoya, KBC Bank & Verzekering, Kluwer, Lambrechts, Makro-Metro, OZ, Pfizer, Proximus, Renault België Luxemburg, Rotary, StepStone, Suez, VILT, WWF, e.a.
Voor meer inlichtingen kan u contact opnemen met:
Michel Libens – Propaganda nv – Imperiastraat 16 – 1930 Zaventem
t 02 725 29 10 – f 02 725 29 11 – michel.libens@propaganda.be – www.propaganda.be
Sorry, the comment form is closed at this time.