Call us toll free:
Top notch Multipurpose WordPress Theme!

en fr

Renault | Collections

Slide background
Slide background
Slide background

Case

‘De Collectie 2014’ is een stijlvol en inspirerend lookbook dat een overzicht biedt van de belangrijkste Renault-modellen. Het catazine, half catalogus en half magazine, recupereert op een slimme manier bestaande content en wordt ingezet in de B2C-communicatie om prospects over de streep te trekken om voor Renault te kiezen. De QR-codes bij de artikels zorgen voor een cross-mediale link en leiden klanten naar de clips op het Renault tv-kanaal. Renault kiest in het digitale tijdperk bewust voor een ‘papieren’ drager: bezoekers aan een Autosalon hebben nu eenmaal graag papieren informatie om achteraf te herbekijken. 

Klant

Renault staat voor kwalitatieve middenklasauto’s met een hoog rijplezier en stelt innovatie en het beperken van de ecologische voetafdruk voorop. De grootste ambitie is om geavanceerde technologie te ontwikkelen die betaalbaar is voor een brede doelgroep. Dat maakt Renault het op een na populairste automerk in België. Renault België Luxemburg maakt onderdeel uit van de internationale Renault Group.

Concept
  • Catazine, combinatie van catalogus en magazine
  • Focus op de geschiedenis én de toekomst van Renault
  • De collectie van Renault op een inspirerende manier in de kijker zetten 
Doelstellingen
  • Tonen waar (het merk) Renault precies voor staat, zowel in het verleden, het heden als in de toekomst
  • Prospects meer vertrouwd maken met het merk en nieuwe modellen laten ontdekken 
  • Overzicht bieden van de belangrijkste modellen van Renault
Technische specificaties catazine
  • Frequentie: jaarlijks, naar aanleiding van het Autosalon in Brussel
  • Oplage: 20.000 ex.
  • Omvang: 54 pagina’s
  • Verspreiding: verdeling op het autosalon en bij autodealers
  • Doelgroep: potentiële klanten van Renault

 

Don't Miss Out!

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!