Call us toll free:
Top notch Multipurpose WordPress Theme!

en fr

Rabobank.be | Rabo magazine

Slide background
Slide background
Slide background

Case

Rabo magazine speelt een prominente rol in de complete contentmix van Rabobank.be. De grootste Belgische onlinebank kiest bewust voor een papieren magazine om  haar klanten te informeren. De lezers zien in het magazine met wie ze telefonisch of via internet te maken hebben. Het magazine brengt op die manier de internetbank dichter bij haar klanten.

Klant

Rabobank.be is de Belgische pionier op vlak van internet banking: een onlinebank zonder kantorennetwerk met een beperkt productgamma rond sparen en beleggen. Die duidelijke focus maakt het mogelijk de producten op een zeer klantvriendelijke en kostefficiënte manier aan te bieden. Op 10 jaar tijd groeide Rabobank.be uit tot de grootste internetbank van België.

Concept
  • B-to-C-magazine voor alle klanten van Rabobank.be
  • Print magazine als extra informatiebron: aanvulling op alle e-communicatie (Raboblog, e-zine Geldtips, website ...)
  • Artikels met extra achtergrondinformatie over sparen en beleggen
Doelstellingen
  • Fysieke, menselijke klantenrelatie opbouwen door een 'gezicht' te geven aan een partner op afstand
  • Empowerment: klanten van Rabobank.be zo goed mogelijk informeren zodat ze met kennis van zaken de juiste beslissingen over hun geldzaken kunnen nemen. 
  • Up- & cross-selling realiseren

 

Technische specificaties
  • Frequentie: 3 keer per jaar
  • Oplage: 140.000 ex. NL – FR
  • Gemiddelde omvang: 28 pagina’s
  • Verspreiding: per post

 

Don't Miss Out!

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!