Call us toll free:
Top notch Multipurpose WordPress Theme!

en fr

Carrefour | Simply you

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Case

Zes jaar geleden werd Simply you, het 'print' loyaltyprogramma gecreëerd om de relatie tussen Carrefour en haar klanten te stimuleren. Met een scherp oog voor versheid en kwaliteit biedt het lifestyle magazine een inspirerende mix van lekkere producten, passionele medewerkers en leveranciers, en focust het op leuke tips en advies voor klanten. Het magazine zet de producten in de kijker met originele en inspirerende recepten en stimuleert de lezer om nieuwe producten van het merk Carrefour te ontdekken. Van bij de start tonen de verschillende kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeken aan dat Simply you een positieve impact heeft op het image van het merk en trafic naar de winkels genereert. 

 

Klant

Carrefour Belgium is één van de grootste distributeurs van België en stelt ongeveer 11.500 medewerkers te werk. Carrefour België telt vandaag bijna 750 winkels, waarvan 45 Hypermarkten Carrefour, 438 Carrefour Markets, 263 Express buurtwinkels, 10 Drive.be en 1 Rob-winkel.

Carrefour Belgium maakt deel uit van de Carrefour Groep, de meest toonaangevende retailer in Europa en 2e grootste ter wereld. De groep is met een winkelpark van meer dan 10.600 verkooppunten in meer dan 30 landen aanwezig. De ongeveer 364.000 medewerkers realiseerden in 2013 een omzet van bijna 100,2 miljard euro.

Concept
  • Lifestyle magazine
  • Focus op food
  • Mix van culinair, cultuur, mode, gezondheid, tuin, ... 
  • Aandacht voor de eigen Carrefour-merken
  • Facebook fanpage

 

Doelstellingen
  • Een unieke band creëren tussen Carrefour en haar klanten
  • De positionering van het merk Carrefour ondersteunen
  • Loyalty stimuleren 
  • Traffic naar de winkel genereren
Oplage en verspreiding
  • Frequentie: 9 keer per jaar
  • Oplage: 600 000 ex. NL – FR
  • Gemiddelde omvang: 76 pagina’s
  • Verspreiding: aan de kassa van de supermarkt
  • Startjaar: 2008

 

Don't Miss Out!

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!