fbpx
Call us toll free:
Top notch Multipurpose WordPress Theme!

en fr

AXA Bank | Bouwgids

Case

AXA Bank en Propaganda ontwikkelden de AXA Bank Bouwgids voor klanten en prospects die aan het begin staan van een bouw- of renovatieproject. De gids behandelt het (ver)bouwproces van a tot z en wil in eerste instantie kandidaat-bouwers en -verbouwers helpen. Helping is the new selling!

 

Klant

In de loop der jaren heeft de AXA Groep in België zich ontwikkeld tot een groep die bestaat uit 2 componenten: de verzekeringspoot AXA Belgium en de bankpoot binnen AXA Bank Europe.

AXA begeleidt particulieren, kmo’s en grote ondernemingen door in te spelen op hun behoeften in elke fase van hun leven en hun ontwikkeling, met producten en diensten op het vlak van verzekering, voorzorg, sparen, kredieten en vermogensbeheer.

Concept
  • Professionele gids die bouwers en verbouwers helpt bij het nemen van beslissingen gedurende het hele bouwproces
  • Diverse experts beantwoorden vragen en problemen van 3 buyer personas 
  • Een strak ontwerp gestructureerd volgens de tijdlijn van een bouw- of renovatieproject
  • Online en live registratie op de beurs Batibouw als onderdeel van een geïntegreerde aanpak
Doelstellingen
  • Lead generation naar het bankkantoor 
  • Positioneren als volwaardige en sterke partner in het bouw-of renovatieproces
  • Onderscheiden van de concurrentie die enkel product- en prijsgericht communiceert
  • Relevante informatie met toegevoegde waarde delen dankzij premium content
  • Loyaliteit met de bestaande klanten verstevigen 
Technische specificaties
  • Frequentie: 1 keer per jaar
  • Versies: 2, NL – FR
  • Gemiddelde omvang: 75 pagina’s
  • Verspreiding: aanvraag online of op de beurs Batibouw
  • Doelgroep: aspirant bouwers en verbouwers

Don't Miss Out!

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!