Blog*
HomeBlog*
Content is King?
Content strategy is Queen!
26 jun 2014
by Michel Libens
in Blog, Content Marketing
0 comments
tags: content strategie, Content Talk, Michel Libens
Met wie spreek ik?
Optimaliseer de dialoog met je doelgroep
13 mei 2014
by Ruth Nys
in Content Marketing
0 comments
tags: bank, Delta Lloyd, klantenmagazine, Perspectief
Nu iedereen de mond vol heeft van converseren en content liken en sharen, wordt het steeds belangrijker te weten met wie je praat. Merken die in dialoog wensen te treden met hun klanten doen dit best op een persoonlijke en directe manier. Of waarom personaliseren op afzender zo doeltreffend is…
Dialogeren doe je per definitie met z’n tweeën, en liefst niet met een wildvreemde, toch? Het lijkt een evidentie of zelfs een elementaire beleefdheid. En toch komen er dagelijks boodschappen en communicatie-uitingen op ons af waarvan het niet helemaal duidelijk is wie er met ons praat of wie de afzender is. Hoe kan je de dialoog met je doelgroep optimaliseren?
Deze maand in Pub magazine
Dossier over de Content Marketing revolutie
21 feb 2014
by Propaganda
in Content Marketing
0 comments
tags: content marketing, Michel Libens, Pub
Het marketing en reclame vakblad Pub brengt deze maand een dossier over content marketing, de stille revolutie. Propaganda managing partner en CEO Michel Libens deelt er samen met een paar andere experten zijn visie over het vak.
Sofie is van opleiding Master Culturele Studies en Master Communicatiewetenschappen (KULeuven) en deed relevante ervaring op als Account executive bij communicatie agency Tabeoka, als redactiecoördinator bij Talkies magazine en als freelance journaliste en redactrice voor oa. Goed Gevoel, Elle, Sabato (De Tijd), Mediaplanet, Lannoo Campus.
Propaganda haalt unieke ‘perfect score award’
+ Goud + 4 x Zilver op de Pearl Awards in NY
14 feb 2014
by Propaganda
in News
0 comments
tags: Artexis, Belgacom, content marketing award, One, Pearl Awards
Op dinsdag 12 november werden de winnaars van de Pearls Awards 2013 (excellence in custom content) in New York bekend gemaakt. Propaganda scoorde als enige bureau uit de bijna 600 inzendingen een ‘Perfect Score Award’ met haar project voor Artexis.
Daarnaast won Propaganda nog goud (voor Artexis) en viermaal zilver (voor Belgacom en Artexis). Propaganda haalde de finale met het content-platform ‘One’ voor Belgacom (blog, print magazine, tablet en e-zine) en het Artexis annual report (print, video en website).
Renault catazine ‘De Collectie 2014’
29 jan 2014
by Gerrit Tulkens
in News
0 comments
tags: automagazine, catalogus, De Collectie, Renault, showroom, Xavier Laporta